Az Álomharcos Klub tagjaként mindennap erősebbé válsz. Ajándék e-könyv minden belépőnek!  Belépek »

Gyakran ismételt kérdések

Szerző Írta: RapidUni
2018. augusztus 31.
Olvasási idő: 7 perc

A tudáscsomagokkal kapcsolatos kérdések

Fizetéssel és számlázással kapcsolatos kérdések

Ha problémád van

A tudáscsomagokkal kapcsolatos kérdések

Hogyan kapom meg a tudáscsomagot, e-mailen vagy postán?

Sem e-mailen, sem postán, hanem egy online felületen, a saját fiókodból tudod elérni a jelentkezéstől számított egy évig. Ez azért jó, mert mindig elérheted, bárhol is vagy, csak internetkapcsolatra és a saját jelszavadra van hozzá szükséged.

Mennyi idő alatt kapom meg a tudáscsomagomat?

Ha bankkártyával fizetsz, azonnal, ha átutalással, akkor néhány óra alatt ez megtörténik (munkaidőben természetesen, amikor a bankok is aktívak).

Hol olvashatom az online anyagaimat?

Gyakorlatilag bárhol, csak egy telefon vagy számítógép és internetkapcsolat kell hozzá.

Meddig érem el a tudáscsomagjaimat?

Ameddig csak akarod, mert a hozzáférésed sohasem szűnik meg.

Kérdezhetek is a tudáscsomagban tanultakkal kapcsolatban?

Minden tudáscsomagunkhoz (leszámítva a legfeljebb 2000 Ft-ba kerülő mini-tudáscsomagokat) jár három ingyenesen feltehető kérdés. Ha valami nem világos, többet szeretnél róla tudni, vagy ellentmondásokat találtál, kérdezd meg nyugodtan – és igyekszünk a lehető legjobban megválaszolni.

Van-e lehetőség személyes konzultációra?

Időről időre indítunk úgynevezett mentorprogramokat, amelyben egy bizonyos specifikus tudást adunk át neked. Ennek egy része online személyes tanácsadás keretében történik, így igen, van arra lehetőség, hogy személyesen velünk dolgozz, és közösen érjünk el sikereket a vállalkozásodban.

Fizetéssel és számlázással kapcsolatos kérdések

Az árak bruttó vagy nettó árak? Kell-e még ÁFA-t fizetnem?

Bruttó árakkal dolgozunk, de mivel még alanyi adómentesek vagyunk, így az ÁFA per pillanat nulla forint – ám mivel dinamikusan fejlődünk, ha átléptük az ÁFA-határt, az áraink már 27%-kal magasabbak lesznek.

Mivel lehet fizetni?

Bankkártyával a Barion rendszerén keresztül, illetve ha van Barion-egyenleged, arról is. A VISA, Mastercard, Maestro, VISA Electron és American Express típusú bankkártyákat fogadja el a rendszer. Ezenkívül fizethetsz átutalással is a netbankodon keresztül az oldalon megadott bankszámlaszámunkra.

Fizethetek készpénzben/rózsaszín csekkel/utánvéttel?

Nem, mivel túl sok felesleges költséggel járna. Ha valamilyen okból csak készpénzzel tudsz fizetni, akkor a Raiffeisen bankfiókokban tudod készpénzzel befizetni a bankszámlánkra.

Biztonságos-e a bankkártyás fizetés?

Teljes mértékben, mivel az adatokat a Barion felé titkosított csatornákon adjuk át, a bankkal pedig már a Barion kommunikál. A kártyaadataidat ott kell megadnod, így azok hozzánk el sem jutnak. Ha bármi problémád adódik a kifizetéssel, a Bariont közvetlenül is megkeresheted, és segíteni fognak. A sikeres fizetésről e-mailt is kapsz, ami tartalmazza, hogy kinek pontosan mennyit pénzt utaltak át.

Van-e bármilyen fizetnivalóm a tudáscsomag díján felül?

Nincsenek rejtett költségek, így nem kell semmit mást fizetned a megrendelőlapon feltüntetett összes fizetendőn kívül.

Kapok-e számlát a megrendelésemről, amit elszámolhatok?

Természetesen, minden egyes tudáscsomagról kapsz számlát, amit minden további nélkül elszámolhatsz és költségként leírhatsz függetlenül attól, hogy milyen területen dolgozol.

Magánszemély vagyok, vásárolhatok?

Természetesen, nincs semmi akadálya. A cégnevet és az adószámot ilyen esetben hagyd üresen a megrendelőlapon. Ám ugyanúgy ki kell töltened a számlázási címet a hatályos számviteli törvények alapján. Ilyenkor a lakcímedet kell megadnod.

Külföldi cég/magánszemély vagyok, vásárolhatok?

Lehetséges, de ebben az esetben kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot előtte.

Több munkatársamnak/munkavállómnak kellene a tudáscsomag. Mit tegyek?

Egy bejelentkezéssel csak egy ember léphet be, egy kap rá jogusoltságot, ezt automatikusan figyeli is a rendszerünk. Van lehetőség több tudáscsomagot venni, 3 jelentkezéstől 10% kedvezményt adunk, 5-től már 15%-ot mindegyik árából.

Ilyen esetben írd be a megjegyzésbe, hogy hány tudáscsomagot szeretnél, és azoknak az email-címeit, hogy egy-egy fiókot készíthessünk nekik. Ezt csak átutalással lehet fizetni, és ez esetben díjbekérőt küldünk.

Ha problémád van

Megvettem egy tudáscsomagot, de nem kaptam emailt! Mit tehetek?

Nézd meg először a promociók mappát (például a Gmailen van ilyen), illetve a spam mappát, mert előfordulthat, hogy a levelező oda tette. Ilyenkor jelöld is be, hogy „ez nem spam”, különben továbbra is minden fontos infó oda fog kerülni, amit tőlünk kapsz. Ha nem találod a spam mappában, elképzelhető, hogy elírtad az e-mail címet, esetleg a mi rendszerünk rakoncátlankodik, és ki sem ment a levél. Ebben az esetben vedd fel velünk a kapcsolatot, és a lehető leghamarabb megoldjuk a problémát.

Mi van akkor, ha nem vagyok elégedett a tudáscsomaggal, és nem azt kaptam, amit vártam?

Semmi gond, a képzésre való jelentkezéstől számított 30 naptári napig jelzed ezt nekünk, egy héten belül visszatérítjük a tudáscsomag díját. Annyit kérünk csak cserébe, hogy röviden mondd el azt, hogy mi nem tetszett a tudáscsomagban, mert így tudjuk meg azt, hogy min kell javítanunk.

A mentorprogramjaink esetén más a helyzet. Mivel ezekről külön szerződést kötünk veled, illetve más és más a díjszabásuk, az ilyen együttműködések részleteit azok szerződései tartalmazzák.

Nem kaptam választ a kérdésemre

Vedd fel velünk a kapcsolatot az elérhetőségeink valamelyikén, és ígérjük, megválaszoljuk!